Tema: Re: COMM: dalys ant pardavimo
Autorius: nezinomas
Data: 2017-03-01 23:12:35
man rodos tevynej likusiem smegenys uzspaustos nuo valdzios ir durnejimo
prie PC trolinant newsuose
as AISKIAI parasiau

"is esamu 1155 SOCKETUI  i3 procu sitas yra vienas
geriausiu (lyginant su kitais tam paciam socketui skirtais i3 procais)"
tiktai tavo minimas 3225 ciut greitesnis, gal pradek dar lygint su kitais i3
naujausios kartos procais, o gal man palygint su C2D/C2Q procais?
taip sitam poste 1151 mamkes neparduodamos tavo ziniai, sitas CPU puikiai
veikia su SITAM POSTE parduodama mamka o ne kazkur pas kazka
kam pasirodys prasminga tas gal pasidomes, anyway as niekur neskubu
gal ne kgama berasciai o MRT nedaskaite? ar visi cia durniai tik aplinka
kalta?
UK lietuviai visi isimtinai laptopiniai, nes dauguma gyvena budkese kalejimo
kameros dydzio, su ebayjais bybejais tingiu prasidet
kaip durnam aiskinu: gal koks kieno pazistamas, grizines is UK ar susiveiks
pigu pargabenima is UK ar kitais budais susitars su manim del siuntimo tai
susirasys su manim apderins kaina ir jei viskas tiks nusipirks