Tema: Re: Keptuve indaploveje
Autorius: Yvl
Data: 2017-02-15 12:41:00
nesugalvoju jokio logisko paaiskinimo, kas atsitinka teflonui indaplovej
prie 60 laipsniu, ko nenutinka ant virykles prie 200. Nebent "abrazyvas"
skalberkoj kazkiek veikia

"Barzdukas"  wrote in message news:o818d0$12v$1@trimpas.omnitel.net...

Berghoff su (tefloniniu padengimu lygtais) negalima indaploveje plaut.
Taip pasake ir parduotuveje. Karta imetus i indaplove, ji po to tikrai
pradejo prilipint ir labiau svilint maista.