Tema: Re: Termosinis puodelis (ar nedidelis termosas)
Autorius: Night
Data: 2017-01-28 07:04:19
Naudoju Thermos va tokių keletą
https://www.google.lt/search?q=thermos&espv=2&biw=2108&bih=1025&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwib8JLZh-TRAhXECSwKHSM_CNYQ_AUIBigB#imgrc=Xl9lnj9ixJLBMM%3A

Labai patogu sandarus dangtelis - supylei kavą, cukrų, pieną - uždarei,
suplakei :) Tik va šilumą laiko, sakyčiau, ne kažką. Nors kita vertus
karštos arbatos aš jame nebandžiau, o kava su pienu jau šiaip ar taip vėsoka
būna. Bet šiaip daiktas kaip diena nuo nakties skiriasi nuo iki tol
išbandytų visokių noneimų pigių ir brangių.