Tema: Re: Re:Kaip vaikai? Pafleiminam
Autorius: svyt
Data: 2016-04-01 20:23:44
Ir cia tu. Kodel tu manai kad jei rasinesi visur, ir kazkas tau
 atsakys tapsi svarbiu asmeniu? Jei neatrasys, pakeisi nika, visus
 apgausi ir vel tau kazkas atrasys? Tu tuo jauti kazkoki malonuma
 trukdydamas kitus zmones? Pas mus keli vairuotojai panasus i tave
 dirba.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----