Tema: Re: Kaip vaikai? Pafleiminam
Autorius: Aras
Data: 2016-03-21 06:47:23
Viskas su vaikais puiku isskyrus tai, kad tevai nesugeba nustatyti taisykliu ir (dar blogiau) ju laikytis.

Kitas dalykas - palyginimas fiziniu bausmiu su psichologinem arba liepimas kazka daryti jega vs psichologiniu spaudimu. Jeigu seimoje naudojama jega, tai trumpalaikis rezultatas pasiekiamas greitai. jeigu psichologinis ikalbinejimas, ta ireikia gerokai pasukti galva, kad itikintum vaika kazka padaryti. Ir kuo toliau, tu sunkiau tai padaryti - vaikai mokosi intensyviai ir nedelsdami psichologinius ikalbinejimus pavercia psichologiniais atsikalbinejimais.