Tema: Re: Nagi paporinkit, kuo uzsiimat savaitgaliais
Autorius: Sail
Data: 2016-02-01 08:35:54
Taip ir padariau, tik liepto remontu uzsiemiau. Ir durnius durnius buvau
nepasiruoses normaliai, ir patempiau nugara kuvalda bemojuodamas, nes
istiesint vamzdzius reikejo. Kita syki jau darysiu kitaip, sveikata vis tik
brangiau uz visa kita.

Anyway, darbas padarytas, daba belieka laukt, kol nugara sugis.

Ledo storis apie 25 cm, virsuj slapias, tai slysta idealiai.