Tema: Re: Nagi paporinkit, kuo uzsiimat savaitgaliais
Autorius: Sail
Data: 2016-01-28 11:50:14
Tai ir as dirbu, kai sugalvoju ka cia tokio padarius. Sodyboj ariu
konkreciai, bet ne tas oras dabar.

Kepimai irgi tik sodyboj, nes po paskutines racionalizacijos atsirado maisto
gamybai tinkama krosnis. Namie sux, nors kaip ideja laiko praleidimui
uzskaitoma, buna karts nuo karto minciu ta linkme.

Dviratis mano paruostas, akumuliatorius pakrautas, jei nustos lyti, rytoj i
darba gal nuvaziuosiu.