Tema: Re: Skamas/PiramidÄ—?
Autorius: Trolis
Data: 2016-01-12 02:31:35
2016-01-11 22:39, ventiliatorius rašė:
> Pazaiskim pschologija :)
> uzstriges siauresniame nei tokiems metams budinga poziuryje.
> Greiciausiai kaip linkusiam i IT visi paliko nuosalyje, paciam augti
> ir mokytis is interneto. Tai vat toks kazkoks ir pasidarei - viskas
> OK, ne vakareliu liutas, ne is tu, kur buna "faini".
> Dabar liaudis priima visokius, kol netrukdai kitiems.

Pažaiskim!

Ką turi omeny požiūris? pasaulėžiūra?
Koks yra tipinis 32 metų požiūris?

Jeigu pasaulėžiūra, tai manau, kad mano pasaulėžiūra tikrai skirsis nuo
tipinio trisdešimtmečio ir išvis nuo tipinio lietuvio. Bet akiratis yra
ypač platus, skaitau ir skaičiau labai daug, mėgstu filosofuoti,
apmąstyti įvairius dalykus. Dažniausiai man sudaro kiti žmonės
skurdesnių pasaulėžiūrų įvaizdį.

Nelabai supratau apie tą palikima nuošaly pačiam mokytis iš itnerneto :)
Tik žinau, kad kompiuterį gavau tik antrame kurse :|
Tai koks aš ten pasidaraiu- smalsu būtų išgirst :)

Taip, tikrai ne vakarėlių liūtas. naktinius klubus seniai iškeičiau į
vaikus, nesiilgiu jų. Susirandu kitų smagių veiklų, pvz baidarės ar
šašlykai žiemą, dviračiai, kelionės. Ne, neturiu poreikio būti fainas.
Visgi bendrauti tikrai mėgstu ir nevengiu socializuotis.

Tiesa dirbu iš namų ir dažniausia naktimis, todėl visgi taip-
socializacijos gali būti mažiau negu įprasta kitiems :(
bent jau šiame gyvenimo tarpsnyje.