Tema: Re:Skamas/Piramid??
Autorius: svyt
Data: 2016-01-12 00:00:03
Darbas pardavinet dulkiu siurblius, buvo atejes pas mane i namus
 toks demonstruotojas, siurblys 3000e, jei be kazkokio antgalio
 2000, galima imt issimoketinai. Siurblys toks nusiures nuo
 demonstravimu, kvapu tiek prileido kad atidarinejau langa nes
 supykino. Siurbia gal ir neblogai. Pardavejas gerai apmokintas-
 kaip pirksit, grynais ar lizingu?; su antgaliu ar be jo?; Argi
 jums nerupi vaiko sveikata uz pokeli cigareciu (lizingini) per
 diena? Juk be sito siurblio jusu vaikas butinai susirgs astma,
 alergija; namie uzsiveis erkes, tarakonai, niezai, driezai...

Tiek suzinojau per tas kelias valandas kol pravedinejo
 prezentacija. Ir jei nepirksiu iskarto, rytoj jau jis kainuos
 daug brangiau. Pamenu pries 25 metus draugui pardavinejo toki
 siurbli, matomai parduoda ju kazkiek, tik imone buvo kita, gal
 del garantiju?
Ai, iseidamas vistik dave akropolio dovanu ceki 3 eurams, man
 kuras nuvaziuot i akropoli daugiau kainuoja, taip ir liko
 nepanaudotas. Ir liepe sudiktuot zmoniu kurie galbut pirktu
 siurbli telefonus, jei tas ivyktu as gauciau kazkoki vertinga
 priza. Neisdaviau ne vieno draugo...

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----