Tema: Re: Atsidëkojimas uþ profesinæ paslaugà
Autorius: Trolis
Data: 2015-11-12 23:53:56
2015-11-12 14:13, Caponi rašė:
> Tai niekas nesako, kad tarp draugu ir/ar ju atstovaujamu imoniu negali
> but komerciniu santykiu, bet jei mes snekam butent apie draugus ir
> apie draugiskas paslaugas, tai man tas nenumaldomas noras "atsilygint"
> kaip minimum kvepia tarybiniais laikais, kai visur einama su paruostu
> kysiu. Nu arba zmogus draugu neturi, o jais vadina atsitiktinius
> pazistamus...

imkim kitą variantą. Dažnai žmonės mano, kad gali draugo pafotkinti
paprašyti krikštynas ir neduoti už tai pinigų.
Jeigu tai profesionalas, tai yra gausiai daug laiko + atsakomybė ir
nenoras pasišiukšlinti.

Už intelektualines paslaugas žmonės nelinkę atsidėkoti. O aš va ir
svarstau gal yra kažkokios super win win situacijos, kada net
atsidėkojimas būtų geresnis už pinigus. Ir tikrai išgirdau puikių
minčių, pasiūlymų- ačiū jums už tai!