Tema: Re: Atsidëkojimas uþ profesinæ paslaugà
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-12 14:12:45
Tai niekas nesako, kad tarp draugu ir/ar ju atstovaujamu imoniu negali but
komerciniu santykiu, bet jei mes snekam butent apie draugus ir apie
draugiskas paslaugas, tai man tas nenumaldomas noras "atsilygint" kaip
minimum kvepia tarybiniais laikais, kai visur einama su paruostu kysiu. Nu
arba zmogus draugu neturi, o jais vadina atsitiktinius pazistamus...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/