Tema: Re: Dviratis - kokios firmos?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-05-22 10:31:11
On 2015-05-22 09:15, tranzoo wrote:
> nelabai sveika grandinei ir perjungejams kai yra daugiau nei 2 dantraciu
> persislinkimas. cia gal aiskiau:
> http://www.choosemybicycle.com/in/en/news-tips/gear-shifting-for-dummies/

P...chui. Tureti pavaras ir nejungti todel, kad grandine ir zvaigzdes
daugiau dyla?  Tai gal dazniau isplauk, ir laiku keisk grandine, daugiau
resurso sutaupysi...  O pavaros todel ir yra, kad jas naudoti. Ir
grandine yra greitai besidevinti dalis. Tokios pat kategorijos, kaip
automobilio stabdziu kaladeles.  Tai gal ir auto nestabdyti, ilgiau
kaladeliu uzteks?

Audrius K.