Tema: Re: Dviratis - kokios firmos?
Autorius: PukiS
Data: 2015-05-20 14:35:13
8 gale tik del to kad priekio nereiktu drozt. as irgi 24 nenaudoju :) prieki
realiai maziausia zvaigzde nenaudojama, gale per visa diapazona dirba.
tiesa tokio derinio kad prieki didziausia gale maziausia irgi nebuna, turbut
kokios max 15 pavaru naudojamos. idealu tubut butu 2-10 sistema, bet kad ju
jau kainos neprotingos ir prieziura sudetingesne. retai vaziuojantiems ko
gero isvis uztektu naujesniu vidiniu pavaru kaseciu su 8 pavarom ir vienos
zvaigzdes priekyje. nei reguliuot, nei sukt plaucius del prieziuros per
daug.

"911"  wrote in message news:mjhl6u$71r$1@trimpas.omnitel.net...

Va su tais begiais tai kazkokia utopija, gal yra kokie kursai kaip ten jais
naudotis :DDD, nes kiek as esu mates ir kiek esam kalbeje su kuriais
vazinejam, tai turbut absoliuciai visiem uztektu max 5 begiu, nx ten pridaro
po 24 bbz.