Tema: Re: Kaip suorganizuoti alkoholiko karšinimą?
Autorius: Tomas
Data: 2015-05-11 01:38:04
Pirm gal reiketu apsispresti kas tas zmogus - ar diedas alkoholikas (kaip pavadinta 1 poste), kuri geriausia butu numesti kitiems, ar tevas. Labai jau pats turbut noretum senatvej buti ikishtas kaip darzhove i kazhkoki naftalinu ir senais marazmatikais smirdanti pensionata, ir nieks tavo noru neklausia. Sakykim nesi alkoholikas, bet kad kuo nors nesusirgsi - nieks negarantuoja.
Realiai - suvokiu, pilna tokiu aplinkui.