Tema: Re: Kaip suorganizuoti alkoholiko karšinimą?
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-05-11 00:51:56
jei diedą dabartinis jo gyvenimo  būdas džiugina ir neišeina jo įtikint
gyvent kitaip - tai nėra variantų. Pensionatuose gert tiesiog negalima,
bent jau tokiais kiekiais kokie čia, kaip suprantu, turimi omeny. Jei
gali gyvent vienas, tegul sau ir gyvena....

neina kaip nors teisėtai sugalvot pinigus pervedinėt po truputį kas mėnesį?