Tema: Re: Kojines urmu
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-04-27 09:53:41
jo, metalas būgną sugadins. Be to kiek esu išbandęs visi buvo labai
sudėtingi. Ypač ryte atsibudus aiškintis ką paspausti, kad atskirti
kojines būdavo nelabai. O minėti apvalūs yra visiškas gėris jau 8
metus.

Dainiushas formulated on sekmadienis :

--
Deivis [persona], Vilnius
Ieškau Audi A5 D/AT '12 / A4 '05 1.8 tq 4SALE už 6k€