Tema: Re: Kojines urmu
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-04-25 14:39:27
Dar jei natūralaus medžio grindys, tai daug greičiau sudėvi kojines.

Šiaip yra toks išradimas (tiesiogine prasme patentuotas išradimas :),
kuris nuo kojinių nusimovimo iki švarių išėmimo iš stalčiaus laiko jas
poroje. Pirkausi  vokiečiuose kažkada. Nuo to laiko jie buvo prapuolę,
todėl bandžiau visokių kitų "išradimų", bet anas be konkurencijos.
Dabar matau, kad vėl parduodami.
http://www.dolphin-innovations.de/de/produkte/sockstar.html

Čia gal kiek kitu kampu, bet aš pvz negalėčiau turėti dešimtis vienodų
- mano visos skirtingos ;)

razumas explained on 2015-04-16 :

--
Deivis [persona], Vilnius
Ieškau Audi A5 D/AT '12 / A4 '05 1.8 tq 4SALE už 6k€