Tema: Re: Xbox One, PS4 klausimai
Autorius: andrius
Data: 2015-03-09 14:53:55

> Na, nežinau, aš negalėjimą atsiskaityti lietuviška kortele ir to
> pasekoje naudojamą užsienietišką fake adresą bei kažkokio tarpininko
> paslaugas perkant gift card'us vadinu problemomis.
>
> "Jokių problemų" man reiškia, kad aš perku taip, kaip programėles iPad'ui :)

Na kad nera ten jokiu problemu.
Nusiperki "PlayStation®Store Cash Card", gauni koda; suvedi koda pacioj
konsolej i store - turi atitinkama suma pinigu uz kuriuos gali pirkt
zaidimus, tas pat principas kas ir ipaduose..

Iki siol jokiu bedu nekilo. Na PS store toks kiek supainiotas reikalas
ant PS3 ir PSvita, bet sitai jau kita tema.

Beje, kad jau vaikai perka - gal kaipo net geriau, kad neprikabinta
tiesiai prie kreditkes.