Tema: Re: Xbox One, PS4 klausimai
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-03-09 14:08:12
2015-03-09 13:57, bat0nas rašė:
> Tiek Xbox, tiek PS atveju gali pirkti online turinį.
>
> Xbox 360 (nežinau, kaip One) gali pirkti tiesiai iš lietuviškos
> kreditinės kortelės. Labai labai tikėtina, kad ir Xbox One atveju tai
> veikia.

Nesugebėjau surasti kaip...

> PS4 atveju LT kreditinės kortelės negali naudoti, tačiau nusiperki
> virtualių pinigų (pvz iš čia
> http://www.electronicfirst.com/buy-playstation-network-cards/35-playstation-network-card-uk/)
> ir tada ramiai perki skaitmeninį turinį.
>

> Naudoju PS4. Fizinių laikmenų turiu vos kelias. Visa kita - skaitmeninis
> turinys. Jokių problemų.

Na, nežinau, aš negalėjimą atsiskaityti lietuviška kortele ir to
pasekoje naudojamą užsienietišką fake adresą bei kažkokio tarpininko
paslaugas perkant gift card'us vadinu problemomis.

"Jokių problemų" man reiškia, kad aš perku taip, kaip programėles iPad'ui :)

> Atsiribojant nuo religinių įsitikinimų ir "kieno ilgesnis", tikėtina,
> jog PS4 būtų logiškesnis pasirinkimas. Didesnė tikimybė, kad sutiks
> pažįstamų. Online žaisti 100x smagiau.

Religinių įsitikinimų šioje srityje pas mane lygiai nulis. Man svarbu,
kad nereikėtų vargų kelius eiti norint įsigyti žaidimą. O link Xbox
linkstama dėl to, kad ten galima Just Dance šokti be jokių kontrolerių,
o PS4 net ir kamerai esant būtina rankose laikyti tuos Move kontrolerius.