Tema: Re: Kaip issirinkti orkaite ir dujine virykle?
Autorius: Vaidas
Data: 2015-03-04 07:05:07
* stiklinis paviršius vienareikšmiškai
* nusipirkom su "smėliniu" paveikslėliu vietoje juodo - ženkliai mažiau
matosi nešvarumai
* jei metaliniai gaubteliai tarp degiklio ir stiklo nusiima pvz. atsukus
kelis varžtus - patogu darant rimtą valymą, nes palei tuos gaubtelius
prisirenka visokių murzų
* trukšmingumas "degančių dujų"; smulkmena, bet tikrai atsižvelgčiau
pirkdamas; tik va kaip patikrinti nėra;
* storos grotelės (ketinės ar kaip ten) man labiau patiko, nei
tradicinės plonos; kodėl - nežinau

Kaitlentei kažkokių daugiau mandrybių ir nesugalvosi. Orkaitei
prigalvota visokių ten programų ir panašiai, bet kad jų nenaudosi. Prieš
tai turėjau elementarią, kur rankenėle išsirenki kas šyla, kita
temperatūrą atsisuki, trečia taimeris mechaninis, dabar turiu su
visokiom ten programom, ekranėliu, sulendančiais mygtukais ir panašiai.
To naudos nematau, netgi labiau patinka paprastas valdymas. Laikrodis
ekrane visai patogu, nu bet tai dingo elektra ir perstatinėk iš naujo.
Vienas tik naujos orkaitės pliusas - stiklas neįkaista iš išorės, tai
nereikia vaiko daboti kol kepa. Dar būna bėgeliai skardoms. Labai
kažkokio privalumo nematau, bet kiek patogiau.

Vaidas