Tema: Re: Kaip issirinkti orkaite ir dujine virykle?
Autorius: booraz
Data: 2015-03-04 02:45:00
Svarbiausia orkaiteje, kad butu laikrodis, kad nereiktu atskiro
virtuveje kabint ir kad butu aliarmas, kad jau baige kepti. Daugiau
navarotu nenaudojama. Ratukai islendantys paspaudus ale dizainiskai
geriau atrodo. Dabar AEG BP5013021M, pries tai BAUMATIC modelio neatsimenu.

Dujine virykle, tai stikline labai purvinasi, uzknisa tuos nuiminet ir
valyt. O ju buna ne stikliniu? Irgi AEG buvo dujine virykle, dabar AEG
indukcine daug patogiau valymo atveju, o plius ant indukcines yra
isjungimo laikmatis, tai irgi geras dalykas. Bet jeigu dujas turi, tai
faktas kad indukcines nedesi.

Atidejimai aktualus indaplovems ir skalbiankoms :) Nebent nori, kad ryte
orkaiteje karsti sumustiniai issikeptu :). Kol kas neisbandziau :)

--
booraz