Tema: Re: Liebherr nuduso...
Autorius: arunazz
Data: 2015-01-20 23:30:20
Pamatavau visus 4 daviklius, visi kambario temp. rodo mazdaug 5,4 kom (pagal aservis manuala atitinka), kuris buvo saldiklyje, rode beveik 6 kom. Istraukiau, po kiek laiko pradejo rodyt 5,4 kom. Reiskia, saldiklis dar buvo siek tiek zemesnes, nei kambario tmp, nors su ranka nesijaute, kad saltesnis. Visus daviklius siek tiek pasildziau rankomis, visu varza pradejo mazet. Isvada - galbut sveiki. Kompresorius burzgia, kompresoriaus kondikas neisdziuves, voztuvo varza apie 4,9 kom (pagal servis manuala atitinka). Daugiau nelabai yra ka tikrint. "Tirpdau" toliau, ryt ijungsiu pazet.