Tema: Re: Liebherr nuduso...
Autorius: Night
Data: 2015-01-20 10:50:34
Pritariu. Is mano patirties su saldytuvu, duju katilu - buvo nusibaige
temperaturos jutikliai. Tik va pirkau as juos originalius - visa laima,
samsungo kainavo ~20 litu, o va kazkada viessmann katilo tas sumautas
termistorius su 2 laidais pora simtu uzkainavo - nepagalvojau, kag galima ta
termistoriu atskirai nusipirkti...
..