Tema: Re: AUto stikliui never wet ar pnš (Terpentinas?)
Autorius: egis
Data: 2015-01-06 11:07:33
gavau toky "nanotepala"dovanu. uztepus poveikis is ties jauciamas apie
metus, nepriklausomai kiek kart tas stiklas nuplautas plovykloj po
sepeciais, kempinem, vaskuotas ar ne. Isties, uzmiesty valytuvu nereik,
burbuliukai lietaus graziai nuteka nuo stiklo. Tai butu pliusas :)
Minusas irgi yra- tie vandens karoliuku zaidimai ant priekinio stiklo linke
hipnotizuot :D

--

egis
E39 530dA '00