Tema: Re: q: AUto stikliui never wet ar pnš (Terpentinas?)
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-12-29 10:03:17
Apie "paprastą" turtelwax nano hodrofobini skystį galiu papasakot -
naudojant užmiestyje geras daiktas, langas tikrai sausas, valytuvų nereikia.
Mieste nepakanka greičiau, kad nupūstų, valant valytuvais susidaro plėvelė,
naktį apšvietimas per ją labiau spigina, žiemą jei dar neįšilus mašina, ta
plona plėvelė lędėja. p.s man nuo tų vaškų lietaus daviklis pjauna grybą
paprastai..

"Trolis"  wrote in message news:m7pver$aug$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, čia viename sename forume radau tokį video:

https://www.youtube.com/watch?v=7is6r6zXFDc

"Aš mašinai naudoju panašų. Vokiečių gamybos. priekinis stiklas
padengtas nano-bucikais-kucikais išlieka efektyvus 24mėnesius. Efektas -
važiuojant užmiestyje nereikia valytuvų. nuo 60km/h vanduo pats nubėga
ir matomumas N-kartų geresnis nei naudojant valytuvus. vandens
burbuliukai nelaužia šviesos, t.y. nesudaro prizmės/lešio efekto kaip
paprastai.

P.S. yra ir paprastų skysčiu kuriuos kas 2sav. reikia atnaujinti. bet
ten viskas paprasčiau, man atrodo tiesiog riebi plėvelė sudaroma
vandeniui atstumti.
KJ.
"

Kaip manot- ar praktiškas toks dalykas? pač jeigu yra tokie, kurie
dvejus metus laiko? Ar naudojat tokį? Kur nusipirkt?

Man kažkodėl atrodo, kad apie kažką tokio Terpentinas kalbėjo.