Tema: Re: Apie dujinius katilus
Autorius: PxYra
Data: 2014-05-03 17:06:41
tai laukt tereikia kol salta vandeni is vamzdziu istums ir nuo peciaus
atbegs jau siltas, tiek to laukimo su normaliais peciais
3 kamb. bute stovi senas kaip pasaulis (17 metu, remontui per ta laika
sunaudota ~1000lt, 3 kart remontavo)   turbininis_momentinis_Saunier Duval
ir ner problemu, virtuveje iskart pradeda begt karstas vanduo (virtuveje ir
katilas) o vonioje ~30 sekundziu palaukus jau bega pilnai karstas, tai cia
tiek ir to laukimo..kol vamzdziaus atbega vanduo, o del muilinimusi ir .t.t.
tai pripranti, susimazini srove ir ner problemu, tik negalima kad vos
kapsetu padaryt nes tada katilas eina pasnaust galvodamas kad nieks
neijungta