Tema: Re: Apie dujinius katilus
Autorius: Zolla
Data: 2014-05-02 13:23:41
del momentinio. Tai nepatogumas yra toks, kad reikia laukti, kol atbegs
siltas vanduo. Jei kokioms rankoms nusiplauti (jei neseniai nebuvo naudotasi
siltu vandeniu), tai nusiplauni po saltu, nes nespeja prisilti. Kitas
dalykas pvz po dusu sustabdzius vandens srove (issimuilinti ir pan.), kai
vel paleidi bega siltas, bet neuzilgo atvesta, nes nespeja momentiskai
prisildyti. Bet is esmes priprasti galima.