Tema: Re: geras pirktinis napoleonas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2014-02-28 11:25:19
Tiesiog for fun - galiu iškept, mano darbas tarkim 100LT.
Kaina šioje vietoje tikrai nekris, sakyčiau 200LT būtų teisingesnis
įvertinimas krušimosi visą dieną prie duchovkės, bet kol rinkos neturiu, tai
dempinguoju. :)

Ingredientus jei norit - savus galit suteikti, arba aš perku savo nuožiūra,
ir tada papildomai kainuos dar ~ 40-50LT
Spanguolių chujanguolių jokių nesideda, papuošimas trupiniais, kremas
sviestinis plikytas, tešla sviestinė kapota, gamyba nuo 0 (tie pardavinėjami
gatavi "napoleono" lakštai - totali tufta, tik vištoms lesinti).
Svoris gausis ~ 2.5kg, gal net daugiau, reiks pasverti kitą kartą. Tai galit
matematiškai išsiskaičiuoti kg kainą.

Išvaizda nebus taip nupyderastinta, kaip kokioj Magzimoj, bet jei suprantat,
kas yra tikras geras teisingas senovinis Napoleonas - tai gailėtis neteks.
Galėsi paragauti prie mano akių, jei nepatiks, aš pats suvalgysiu :D:D

Atsiėmimas Kaune, paštu nesiunčiu.

J.

"Arj"  wrote in message news:lefao8$p3c$1@trimpas.omnitel.net...

geras napaleonas = sviezias napaleonas.

Grubiai - pirkti ka tik pagaminta iskart pries suvartojima. Arba paciam
gamintis.
Geru atsiliepimu apie bijolos napelona girdejau.

"nagi kagi"  parašė naujienų news:le7c0l$v49$1@trimpas.omnitel.net...

Kur vln galima rast, su kuo panasesniu kremu i autentiska
plikyta, o ne saldu sviesta?
Vienu metu buvo mamos kepyklelej maximoj labai neblogas, bet
paskui staiga eilinis kremas pasidare kaip visur,netikras.
Jau kiek metu ieskau, bet niekaip nepavyksta rast, ne tai kad
grynai kaip naminio, bet net i ta puse kazko panasaus
:(.
Ai nu tiesa, kavinese buna pasitaiko, bet ten kaina kokia 70 uz kg
gautus.

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup