Tema: Re: Ką Valentinai mastot?
Autorius: Sail
Data: 2014-02-10 13:59:30
Va tau ideja - padovanok kavos normaliai paskrudintos, padarysit kavos
ruosimo rituala (malimas plikymas etc.,) zaodno brendziuko prie kavos
isgersit ir paskiau galesi atlikt seimynine pareiga. Bus kaip ir visa
programa, ir kazkokia atrakcija, neypatingai kazkas, bet paprasta ir gal
uzskaitys.

Kaip tik si savaitgali buvau tokioj kontorelej, kur entuziastai ta kava
skrudina. Nesu as kavos gerejas, bet, lyginant su tuo brudu, kur zmona
geria, tikrai kava kvepejo labai maloniai.