Tema: Re: vaiko lovos gamyba
Autorius: razumas
Data: 2014-02-04 10:21:13
graziai gavosi.

tik keletas pastabu: tas kopeciu virsutinis laiptelis kaip suprantu nelabai
atlieka savo funkcijos, nes del sonines lentos, ant jo nepatogu pastatyti
koja, o antra nuo virsaus pakopa yra truputi per zemai ir vaikui reikia
daryti dideli zingsni. As tarpus tarp kopeteliu dariau po 18cm, ir virsutine
pakopa irgi butu gavusis prisipaudus prie lentos, todel paleidau biski
zemiau, kad eitu koja pastatyti pilnai. gal atrodo nelabai graziai, bet
praktikoj isbandyta, patogu :)

pas mane pypliai 3 ir 5 metu. sekmadieni parveziau lova namo, dziaugsmo
belekiek. lova gavosi svelniai tariant didoka.  vien aukstis 2m. uztrukau
apie men. Labai kokybes neziurejau, stengiausi, kad butu tvirta. mane
atlaiko :)

--

razumas