Tema: Re: Automatinis sviesu ijungimas
Autorius: zigmas
Data: 2009-08-25 14:01:01
Na pas mane nebuvo autopiloto, tai gavau ta vadinama cim'a tas visas blokas
kur rankeneles posukiu ir valytuvu kisas. Tai ji pakeite pririso prie mano
maskes(kadangi tam cime yra visas protas ir imobilaizeris). Tai kainavo 400
litu. O kad ten forumuose raso,kad uztenka pasikeisti rankenele ir veiks
autopilotas tikrai ne(jau isbandytas reikalas), jei gamikliskai nera tai ir
nebus, reikia keisti cim'a. Senesnese vectrose, astrose tai taip pakeiti
rankenele ir viskas.