Tema: Re: Automatinis sviesu ijungimas
Autorius: zigmas
Data: 2009-08-25 08:35:19
Jokiu rieliu pirkti nereikia, cia tau ne antras golfas. Nuvarai i opel
atstovybe ar i bet kuri garazeli, kuris turi tech II kompa, prisijungia
paprogramina 2 minutes ir turi sviesas. Ijungi variklis ir sviesos dega,
isjungi nedega, jokiu  rankeneliu jungineti nereiks.
As sau taip pasidares vectroj c, man nieko nekainavo, nes nuvariau kad man
priprogramintu autopilota, tai prie to pacio ir pasiule sviesas pasidaryti.