Imesk kontaktus jei necia, tai I pasta. Tikras. "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> parašė naujienų news:kiponn$ggl$1@trimpas.omnitel.net... > Aš dariau Šiauliuose, > kainavo visas reikalas (mechaninė ir el. dalis) 450 Lt. > > Ryte palikau, vakare pajėmiau. > > Jei nori duosiu kontaktą, bet gausi pasakyt būtent nuo ko. ;) > > > > 2013.03.25 16:39, Bokstas rašė: >> Jei neliks kitos iseities, teks operuoti. >> Taps EURO3 vietoj EURO4. Gaila. Nes man nieks nedreba ir netrukcioja. >> Jei nebuciau prisijunges OPCOMo, net nebuciau itares kad su filtru >> kazkokios problemos. >> Beje kas ir uz kiek perprogramuoja ECU siam reikalui vakaru Lietuvoje? >> >> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> parašė naujienų >> news:kipl6v$btd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aš išpjoviau ta filtrą, baigėsi visi drebuliai, ir trukčiojimai ties >>> 1800-2000rpm riba, nors iš pradžių masčiau kad tai susiję su egr. >>> >>> 2013.03.24 19:52, Bokstas rašė: >>>> Sveiki, >>>> Nusipirkau pagaliau OP-COMa ir iskilo klausimu. >>>> 1,9 CDTi 74kw AstraH 2006m. Pirkta pries metus 160000km. Prabego ~8000 >>>> pagrinde mieste. >>>> Klaidu 0. Jokios lempos nedega. >>>> Opkomas rodo kad DPF filtras uzsikises 100% -kodel nemete klaidu? >>>> Tuscia eiga slegiu skirtumas 1kpa. Regeneracijos lygis 0%, pravaziuotas >>>> atstumas po paskutines regeneracijos - 0 km-????kodel 0????? >>>> >>>> Paleidau priverstine regeneracija. Truko apie 10 min. Vos masina >>>> neuzsidege . >>>> Po regeneracijos: >>>> DPF filtras uzsikises 78%. Tuscia eiga slegiu skirtumas 2kpa. >>>> Regeneracijos lygis 0%, pravaziuotas atstumas po paskutines >>>> regeneracijos - 0 km. >>>> >>>> Praktiskai mazai pasikeite. Vadinasi filtrui ragas? Ar daznai galima >>>> paleidineti priverstine regeneracija? Ar padetu koks filtro mechaninis >>>> plovimas? O gal yra kokiu cheniniu priedu valymui? Zodziu, kur link >>>> galvoti. Ismesti filtro dar nesinoretu, tik paskutiniu atveju. >>> >