Tema: Re: Suodziu filtras
Autorius: kef
Data: 2013-03-25 08:42:34
Tai gal padejo priverstine.
Nelabai paprasta pagaut regeneracija vaziuojant su opkomu. Vazinejant tik
mieste is principo zinau +- 100km kada tai ivyks, bet nelabai vilioja veziot
viska net ta simta km . Tad nezinau ka daugiau galetu rodyt dif. slegio
daviklis. Kol kas kiek kartu ziurejau, visada buvo palei nuli. Ar 1 ar 2,
ar -1 skaityk nieko nesikeicia,  paklaidos ribose. Regeneracijos lygis po
priverstines ir turi buti aukstas, pas visus taip, pats nebandziau. Iskart
po normalios reg. buna ir 30 ir 40 ir daugiau ir maziau, ivairiai.