Tema: Re: patarkit del varikliu, kokiu nepirktumet, del ko ir t.t.
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-25 19:37:12
o ble, užsikrėtei tu nuo tos zafyros... :)

aš nesakiau, beje, kad pigiau. Sakiau, kad ne taip ir brangu. O vectrikę
tikrai nesunku užšokt tokią, kad remontai mėnesiui išeitų taip
200-300-400Lt. Plius po penkių dar metų ji kainuos jau tiek, kiek
kainuoja metalas. Kai tuo tarpu škoda greičiausiai apie pusę naujos
kainos...

Jei gerai pamenu padori Octavia kainuoja ~65k.

A, dar pas tą škodą bus pusantro karto mažesnės kuro sąnaudos. jai
nereiks stabdžių kaladėlių, amortizatorių, pakabos, xenoninių lempučių
ir daug kitokio briedos, kurio Vetra už 20kLt tikrai tikrai paprašys.