asortimenta - koks variklis nuo kada iki kada - ziurek cia (gali buti ir netikslumu): http://catalog.auto.ru/catalog/cars/opel/vectra/ Optimaliausia is asortimento tau butu C 2.2 DTI su 125AG bus traukos pakankamai, 0-100 apie 11s. Mieste kuro srebs apie 8-9 L. Pliusas - grandine, ne dirzas, kaitalioti nereikia taip daznai, populiarus variklis, tad su srotinemis detalemis butu ne problema. Silpnos vietos: sako, ziedai padyla ir linkes ryti tepala: kuro siurblio elektronika linkusi sugesti, EGR voztuvas sudyla ir strigineja - tenka keisti i nauja. Vienzodziu, opelis :) 3.0 CDTI - zenkliai daugiau srebs kuro mieste (~10L), o traukos stebuklingai nepadauges, 0-100 apie 9 s. Retas variklis, prireikus daliu, bus problematiska srotuose. Ir jei jo konstrukcija tokia pat kaip senojo 3L dyz variklio kur General Motorsas dejo i Saab-us, tai nafik - luztantys alkuniniai nevilioja... 3.2 benzas - kuro sanaudos mieste nemaloniai nustebins (14L), teks detis dujas, kas dar karta mus per kisene... "Zasinas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message news:j2jpdr$j4m$1@trimpas.omnitel.net... > hello > pardavineju savo 2000 m vectra b 2,0 dti 74kw > ir kadangi biudzetas ribotas, bet norisi gero ir patinkancio is isvaizdos, > tai nusiziurejau tokius modelius > > visos vectros, hecbekai > > b 2,2 dti > c 2,2 dti gts > c 3,0 cdti gts - manau neipirksiu > c 3,2 gts benzinas > > masinos gan didokos, norisi galingesnio variklio, megstu smagiai vazinet > > patarkite, su kokiu varikliu neverta pirkti > ir jei gerai pazystat masinas tai galit daugiau patarti del ko nepirkti > vieno ar kito modelio > siulykit ka jus pirktumet ir kodel > > aciu > > tadas