Tema: Re: nedirba saltas variklis
Autorius: eex
Data: 2010-07-30 21:53:32
pas mane vectra 2000m, motoras 1.8 (x18xe1), irgi benzas+ipurskimines dujos.
irgi kazkas panasaus vyksta. ypac, kai masina pastovi ilgiau nei viena diena
nejudinama. bet kadangi labai greitai "praeina", tai nekreipiu demesio.
beje, kartais uzsidega "check engine" (nu gal karta i tris menesius), bet
paskuj pats uzgesta. kompas rodo liambdos klaida. ir dar toks fokusas yra,
kad kai nepriima to gazo, per prievarta uzgazavus (motoras pasipurto taip),
ir staigiai atleidus gaza - sukiai makaluojasi. negesta, bet ant ribos.
pries kokius pora metu uzgesdavo is vis motoras. pravalius gazo sklende
(buvo kazkokios juodos smalos apkibe) lygtais pasitvarke buvo. gal sakau
uztenka pravalyt vel ta sklende?