Tema: Re: Vectra C EGR
Autorius: remka
Data: 2010-07-20 19:19:00
As EGR veziau remontuoti Kaune jau ketvirta men. vazineju jokiu problemu
250Lt kainavo remontas , nes isimta nuveezem

UAB "Libema"

Siuntimo ir priemimo skyriaus adresas:
Savanoriu pr. 271 / Mituvos g. 2, Kaunas LT-50131
Tel.:+370 37 313376, +370 614 23325
Faksas: +370 37 310994

Automobiliu dirbtuves: Butrimoniu g. 5, Kaunas
Tel. +370 37 330264, +370 687 74542
(pries atvykstant rekomenduojama pasiskambinti,
automobilio apziura ir gedimu nuskaitymai 9-13 val.)