Tema: Re: w210 @ BRC
Autorius: W210
Data: 2009-05-20 22:39:37
mersas neturiu momentinio sanaudu rodiklio, tik kazkoks vidurkis,
skaiciuojamas velnias zino kokiu algoritmu
Rodmuo krenta tuo daugiau kuo daugiau varai. 15 sek ne rodiklis. jei reseto
metu begejesi tai gali ir 14 parodyti o veliau ilgai ir nuobodziai ta
vidurki mesti iki kiek reikia.

VNZ netinkamas matavimo metodas :)