Tema: Re: w210 @ BRC
Autorius: Kata
Data: 2009-05-20 20:06:45
nulekiau paziureti. biski vaziuoklej barska, siaip mano neexperto akim
ziurim labai tvarkingas, visos knopkes veikia ir pan :) Automatas dirba
graziai, jokiu dungsejimu diorginimus ar pan.

Esminis momentas - prie lasvu, staigiai spaudant gaza juodais dumais
apsipila, ypac jie juodi prie zemesniu apsuku. kai apsukos sukyla dumai
zymiai prasvieseja bet ju tikrai yra - cia ka tai gali reiksti??
Gal prie to pacio - vaziuojant tiesiu keliu 50-70km/h borto kompas maziau
9ltr/100km neparode (keli kartus resetinau), kas yra zymiai daugiau nei
doc'ai raso ir tas lygtais sutaptu su juodais dumais is dusliarkos.... -
t.y. daug nesudegusio kuro :)

Siaip traukia super, bet aisku... as lyginti galiu tik su W124 2.5D  :D:D,
jokiu pasaliniu ar pan. garsu taip pat neisgirdau.

Gal koki servisa galit parekomenduot variklio gyvybei ivertinti?? su salyga
kad dar verta ta daryti :)

nes overall... islipau as is jo issisiepes :D - super.

Aciu patarimus ar bile kokia informacija siuo topic'u ;),