Tema: Re: toyota corolla ar mazda 323F?
Autorius: Velnias
Data: 2010-01-18 15:16:14
Kalbam paprasciau - yra tokiu siurbliu modeliu, kurie yra neremontuojami
(arba niekas lietuvoje neturi irangos/salygu/ziniu ta daryti). Ar pirktum
ten kokiu 8000-10000 Lt vertes mazdai (kuri ir seip yra niekuo
nedziuginantis kibiras) nauja siurbli uz kelis tukstancius euru? Nes yra
realiu pavyzdziu, kaip zmones tampo ant troso tokia mazda po ivairius
servisus, moka shaibas, o ji vis kaip nevaziuoja, taip nevaziuoja. Kam toks
onanizmas patinka - prasom, perki mazda ir ieskai, kas tau ja paskui
suremontuotu.