Tema: Re: toyota corolla ar mazda 323F?
Autorius: Vitas
Data: 2010-01-18 14:32:14
O aš manau, kad jei kažkas skelbiasi esas <dyzelinių variklių meistras>, tai
nederėtų sakyti, kad mazda ar toyota šūdas, vien dėl to, kad nieko
nesupranta ir tingi pavartyti manualą apie ten naudojamas sistemas. Tada
bent jau pasivadintų "vokisškų dyzelinių variklių servisas", o peikti
sistemas vien dėl to kad jų nesupranti, tai jau negražu.

Grįžtant prie temos autoriaus klausimo, tai sakyčiau renkantis tokių metų
automobilį primiausia reiktų žiūrėti į bendrą techninę būklę, kadangi panašu
kad abiejų kilometražai atsukti :) O jei abi vienodai bent vizualiai
nudėvėtos, tai tada balsuojam už toyotą :) Kad sunkiai vedasi ir gesta, tai
gi viskas pataisoma, svarbu kad automobilis patiktų :) Tada ir remontui
pinigų nebus gaila. O remontas gali būti ir kuro filtro pakeitimas, ir
aukšto slėgio reguliatorius, jei tai CR ir t.t....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4781 (20100118) __________

http://www.eset.com