Tema: Re: Toyota Avensis II 1.8 VVT 95kW - kaip atspėt kiek l yra benzino bakas? ;-)
Autorius: Tadas Kvedaras
Data: 2009-09-09 14:10:01
Priklausomai nuo to koks vidurkis yra l/100km. Šiuo metu pas mane rodo
7.7l/100 km tai rodo kažkur 730 (bet tiek niekada nenuvažiuoju - čia aišku
nelygu ar tik užmiestis (čia esu virš 800 išvažinėjęs), ar tik miestas
(dažniausiai būna 530) ar mišrus (>600)), bet vidutiniškai pas mane tiek ir
suvalgo 100 km.

Dizelis mažiau degalo valgo, tad tau ir rodo gerokai daugiau ;-)