Tema: Re: Toyota Avensis II 1.8 VVT 95kW - kaip atspėt kiek l yra benzino bakas? ;-)
Autorius: Tadas Kvedaras
Data: 2009-09-04 07:58:04
Bet tai žiauriai erzina. Sudaro klaidingą įspūdį, kad bakas pilnas - o
išties lašas. Gėris tik tiek, kad LT daug degalinių.

Dar šiandien pažiūrėjau - yra aiškiai parašyta "1/2 l" ties puse bako. Tai
kam čia taip apgaudinėt? Jei ta rodyklytė yra naudojama tik tam, kad uždegt
geltoną lemputę - tai čia š.. ;-)

Reiks per kitą apžiūrą pasiklaust Toyota meistrų kas čia per .. ;-)