Tema: Re: Dirzo keitimas- rekomendacijos
Autorius: ROOTS
Data: 2012-01-27 14:23:42
Na cia ir nereikia tu sildomu sedyniu :) man vienintelio lietaus daviklio
truksta :) nu ir dar uzvedimo knopkes, bo pripratau :)
O komplektacijos jo, skiriasi, bet ten nezymiai praktiskai.
Vat ko labai pasigedau naujajam modelyje tai automatiskai uzsilenkianciu
veidrodeliu! negi buvo sunku idet, nors optional!
O lempu apiplovimo bent jau cia nereikai, cia masina kazkaip neisispurvina,
dar cia neploviau ne karto :D O vat LT diena dvi pavazineji ir masina
murzina. Plius tas lepmu apiplovimas dazniausiai gi buna kartu su priekinio
stiklo, tai pili ant stiklo pilasi ir ant lempu nors ir nereikia, labai
greit baigiasi skystis bakelyje :) Nebent dabar jau atskira jungikli daro
lempom.

"Pi."  wrote in message news:jfu4ii$4db$1@trimpas.omnitel.net...

jo, lietuvoj ir man tuos pacius 5%pasiule.. nenori jie parduot.. arba kitas
variantas, kad diplomatines nuolaidas duoda gamintojas, o lietuvoj jie nera
susitvarke to reikalo..
pastebejai, kad lietuvoj komplektacijos kitos.. sildomos sedynes, lempu
apiplovimas eina i baze..belgijoj to nera.. nezinau kaip liukse, bet spejau
taip pat..

"