Tema: Re: Dirzo keitimas- rekomendacijos
Autorius: ROOTS
Data: 2012-01-27 14:11:32
Na mes bandem ir LT pirkt. Bet prakalbus apie diplomatine nulaida pradejo
sukt ratus, negali pasakyt, finale isaiskejo kad kokie max max 5% atrodo.
Vienzo kiek ten beskaiciavom ar su diplomatine nuolaida, ar su esama
nuolaida verso, kazkaip vsitiek Liukse pigiau gavosi. Standartines kainos
Liukse mazesnes. Mums gavosi be nuolaidu su PVMu 27252 eur. PVMas Liukse
masinom 15%. LT nekalbejom apie senosios paemima, bet kazkaip nemanau kad
butu dave 7k eur :)

"Pi."  wrote in message news:jftuhv$q6j$1@trimpas.omnitel.net...

beneliukse perkant duoda ju 5 metu garantija.. lietuvoj kiek zinau jau irgi
duoda.. baltijos saliu 5m garantija..
man pigiau gavosi 3000eur(mokama suma, nes suma be nuolaidu buvo ~30keur,
nezinau kiek tavo be nuolaidu).. tai langai ir parktronikai tiek nekainuoja
vistiek.. nesvarbu..
ai kas del nemokamos garantijos.. tai:) realiai tu uz ja sumoki, tik kaina
paslepta.. sakau: LT sita 5m garantija negalios? sako: ne.. sakau gal galima
ka nors padaryt? sako galima.. padarysiu papildoma nuolaida ir galios tik 3
metus garantija:)))