Tema: Re: Patarimo del Mondeo
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-02-11 12:55:46
Kodel ne kas?
Dyzeli perka kad su juo vaziuot galetu...vakaruos atstumai ne tie kaip LT
tai ir vaziuot reik truputi daugiau.
as per metus labai neisitempdamas visteik beveik 20 vaziuoju, o buvo metu
(kai su zmona tik viena masina turejom) po 30 isukdavau.
matematika paprasta 6*20 lygu 120 o 6*30 lygu 180. Mano dyzeliukui kai
problemu neberadom kur ieskot kompresija matavom 31-32 visuose kausuose.
Kai ieskojau pirkt viena Prancuziska maciau ant tralo 4,5 metu masinai 190
buvo. Va to matyt nespejo atsukt tai ir rode normaliai (realiai).