Tema: Re: Patarimo del Mondeo
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-02-11 10:56:17
Kalabojosi ir nemazai kalabojosi, bet tai atsirado savaime rudeniop, ypac
kai variklis saltas.
Iki to vaziuodavo kaip ir normaliai..., bet palaipsniui trauka kazkur dingo
atsirado daugiau triuksmo. Vistoj pasakojo tokia pasaka, kad kompas kazkokiu
budu nusprendzia, kad purkstukai susidevejo ir nurodineja jiems tai ka jis
pats nori. (Nezinau ar ta pasaka tiket ar ne) Po to kai purkstukus priraso
naujai pasirodo, kad jie purskia kaip ir normaliai.