Tema: Re: BMW E46 330D (150 kW) variklio kompas
Autorius: markatas
Data: 2014-03-24 18:19:24
Hm dar nesu garantuotas, nes pakankinus vel islindo 46A2 DDE: Control unit
internal 1 (tipo solutiona siulo - replace control unit). Buvo dinges, kai
daviau variklio kompui selftesta pasidaryti. Matysim kai pakeis siurbli su
slegio reguliatorium. Bet bent jau su kitais kompais kalba, output testai ir
live data veikia

markatas