Tema: Re: BMW E46 330D (150 kW) variklio kompas
Autorius: Arnas
Data: 2014-03-21 09:29:26
tai per BDM bandyk jei jau atidarei, patikimiausia. 0 rizikos kanors
uzhlenkt.

"markatas"  wrote in message news:lgfqvr$st7$1@trimpas.omnitel.net...

Matai nesu tikras, kas jam is viso pasidare, kai viskas buvo sulieta tuo
baltu sh.. kuris atkreipiau demesi turi varza, nors ir labai didele  +
flashinimo kabelio patikimumas nedziugina, kartais pameta rysi.
Neprisiruosiu nusipirkti koki normalu, o per ICOM'a neziurejau ar
leidzia, nes tik savaite kaip gavau, tai pratinuosi prie jo

markatas